Thursday, August 13, 2009

Camera DSLR ku yang baru - EOS 30D

Rasenye dah lame gile aku tak update blog aku ni. Yelah, bizi dgn macam2..keje opis, keje umah, keje amal dan yang paling memenatkan tapi really enjoyed and treasured every single momento ialah keje melayan PISHIMEN..best tengok my baby growth. dah nak masuk 7 bulan ni, the physical and mental progress really touch my heart. dari seorang baby yang tawu nangis je, skang ni dah tau mengagah orang, dah tau senyum, dah tau begelak sakan, dah tau meniarap and malam tadi for the first time, PISHIMEN dah start merangkak..best. No wonder org cakap parenting besh mase baby first...Anyway, back to the topic..i'll be getting my EOS 30D DSLR kalau takde pape by the end of this week. Tak sabar rasenye nk try my new gadjet tuh. AKu nk amik pics bini aku dgn PISHIMEN banyak2 so nanti bile PISHIMEN dah besar, aku boleh tunjuk kat die gambar2 die mase kecik2 dulu caner..hehehe. Quite lucky becoz my DSLR comes with two lenses, 18-75mm and 50-300mm, 530EX speedlite and also battery grip for extra hours shooting. kewl kan...okay, wait for my candid pics dalam next post...

No comments:

Post a Comment