Friday, June 5, 2009

My Day Is Blue

My day is BLUE..bosan la asik buat sapot yang cikun-cikun ni. Hari-hari mende yang same i.e. reversal, SD error takleh billing, customer assignment tak betul and masukkan LV Main Type..boring..boring..and boring. Tak mencabar. Tak berkembang. Tapi dalam kebosanan, aku rase besh sebab SOBs takde.Boleh ngular..tapi nk gi mane??? Takde idea..So duduk je la kat meja aku. Tau-tau jer, idea kreatif datang. So buat la my own wallpaper representing this blog of mine..It's summer all year round in KL..like my feelings..My day is BLUE.

font yg agak gothic dgn airbruch close up of orchid

butterfly kat end of words showing summer envi
adapting idea from citer fast and furious..fast enough to be ferocious furious

nanti sambung lagi..banyak idea ni..membuak-buak nk di keluarkan..hehehehe

No comments:

Post a Comment